top of page

רעיונות מתנה ליום האהבה לבת הזוג

Updated: Jan 16

10 רעיונות למתנות מקוריות ומרגשות לבת הזוג לקראת יום האהבה בתקציב המתאים לכל כיס

 #יוםהאהבה הוא יום מיוחד ומרגש שבו יש הזדמנות לבטא את אהבתכם לבנות הזוג עם מתנה מקורית ומרגשת. מתנה לאהובתכם שתביע את מה שליבכם מרגיש. משהו קטן שבקלות יכול לשבור את השגרה ולרענן את הזוגיות שלכם. ליקטתי עבורכם כמה #רעיונותלמתנה מתוך קולקציות התכשיטים והאביזרים המגוונות באתר. דגש על #מתנהלאישה ועל #מתנותמקוריות בתקציב המתאים לכל כיס. ומי שכבר מכיר ורכש את ה-#תכשיטים שלי יודע שכל התכשיטים וה-#אביזרים באתר הם פרי יצירתי ו- #עבודתיד שלי ומיוצרים באהבה מהחומרים האיכותיים ביותר.


1. סט תכשיטים בשני צבעים

סט תכשיטים הכולל שרשרת, צמיד ועגילים תואמים. הפריטים עשויים משרשרת ארוגה בעבודת יד משני גוונים של שרשרת. ניתן להזמין בצבע זהב ופליז עתיק או זהב וכסף עתיק מתנה מושלמת ומפנקת שמשלימה לוק ייחודי שמתאים לכל סגנון לבוש.


2. שרשרת צו'קר זוגיות

שרשרת זוגיות - שרשרת עוצמתית המסמלת זוגיות מאוזנת ובריאה, השיתוף והרמוניה, הזרועות שחובקים את הטבעת המרכזית מסמלים את האיזון בין שני הצדדים. הטבעת המרכזית מסמלת את העולם המשותף המלא והיציב. שרשרת המתאימה לכל סטייל ולבוש.


3. עגילי פנינה לאהבה אינסופית

עגילי פנינה כסף בשילוב תליון אהבה אינסופית - זוג עגילי פנינה יפהפיים עם תליון לב והסמל לאהבה אינסופית, מצופה כסף ופנינים אמתיות. מראה מלכותי, רך ועדין נהדר למראה יומיומי וללבוש ערב.

הבע את אהבתך, סמל הלב עם סמל האינסוף מייצג אהבה אינסופית. זה בדרך כלל מייצג קשר הדוק בין חברים, משפחה או שותפים. מתאימים לכל אירוע ולכל לבוש, מתנה מושלמת שאי אפשר לטעות אתה.


4. שרשרת לב עם כנפיים ופנינה

שרשרת חוליות כסף עבה עם תליון לב עם כנפיים ופנינה - שרשרת מיוחדת עם פנינה אמתית ותליון לב עם כנפיים, מתנה מושלמת לחברה או לאישה.


5. שרשרת "פנטזיה אקולוגית"

שרשרת "פנטזיה אקולוגית" - שרשרת עם תליון הכולל צילום אמנותי, מתוך הקולקציה Wear Your Art קולקציה ייחודית המשלבת צילומי אמנות שצולמו בזמנים ומקומות שונים, לכל שרשרת סיפור משלה. ליום האהבה, בחרתי את השרשרת הזו שצולמה ליד הבריכה האקולוגית שליד עיריית תל אביב. בעיניי היא מאוד רומנטית ומסתורית.


6. צמיד לבבות ועיגולים לרגל

צמיד רגל עם לבבות ועיגולים - צמיד יפהפה שרשרת עדינה מנירוסטה עם תליוני לבבות ועיגולים עדינים. מושלם על כל רגל. מתנת חברות נהדרת.


7. שרשרת שתי הפנינים

שרשרת שתי הפנינים - שרשרת עדינה ורכה עם שובבות נעימה, שרשרת פתוחה הנכרכת סביב הצוואר ונקשרת מלפנים, מוספה יופי ושמחה לכל בגד בכל אירוע


8. שרשרת עלים רומנטית

שרשרת עלים רומנטית - שרשרת העשויה מעלי כסף בשילוב עם אבני זכוכית מנצנצות, יחד מקבלים שרשרת מעולם הפנטזיה והאגדות. מתאימה לבגדי ערב ולאירועים מיוחדים


9. שרשרת לב אדום

שרשרת לב אדום - שרשרת עם תליון בצורת לב, התליון עשוי מעור אדום מבריק. נעים וקל על העור.


10. שרשראות אל חלד עדינות עם משמעות

שרשרת מעגל החיים - סמל נצחי למחזוריות החיים, שרשרת אלחלד עם תליון טבעת, #מתנה מושלמת ומאוד סמלית, קשה לטעות בבחירה זו.

שרשרת כוכב - שרשרת אל חלד עם #תליוןכוכב לא סימטרי, #מתנה שמתאימה לכוכבות הזוהרות במיוחד

שרשרת קורי - שרשרת אל חלד עם תליון צדף הקורי אשר ידוע כצדף שמביא מזל לכל מי שעונד אותו.


אריזה

הסירו דאגה מליבכם בכל מה שקשור לאריזת המתנה. התכשיט מגיע בתוך קופסה ממותגת ועטוף כמתנה. ניתן לבקש לצרף ברכה אישית מודפסת. כל שעליכם לעשות בעת ההזמנה לבקש לצרף ברכה מודפסת ולשלוח אלינו את נוסח הברכה.



70 views0 comments
bottom of page